FAQ
Co zrobić jeśli pracownik, któremu założyłem konto przestanie u mnie pracować?- należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie administratora platformy pisząc na adres kontakt@upspecjal.pl podając jego imię i nazwisko. Konto tej osoby zostanie usunięte.
Platforma przewiduje dla moich pracowników 3 role: kierownik, lider stoiska, pracownik podstawowy – co jeśli ja nie mam takich stanowisk na swoim sklepie?
- rola nie oznacza stanowiska tylko zakres pełnionych obowiązków - prosimy o przyporządkowanie pracowników do roli najbardziej odpowiadającej jego zakresowi obowiązków.
Czy szkolenia można pobrać na urządzenie np. laptop czy można je rozwiązywać tylko on-line?
- tylko on-line
Gdzie szukać pomocy przy rejestracji konta?
- pomocą w tej sytuacji będą nasi koordynatorzy odwiedzający sklepy, instrukcja logowania jest dostępna na naszej stronie internetowej. Można również uzyskać ją elektronicznie po wysłaniu informacji na kontakt@upspecjal.pl lub klikając poniższy link : instrukcja rejestracji.
Jak uzyskać login i hasło do serwisku Uniwersytetu?
- Należy założyć konto za pomocą formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie upspecjal.pl.
Po jego wypełnieniu, na podany adres e-mail w ciągu 24h przyjdzie informacja o loginie i link aktywujący konto. Po kliknięciu linku i wpisaniu loginu system poprosi o ustanowienie hasła. Proszę je wymyślić pamiętając, że musi się składać z co najmniej 8 znaków, w tym mała, wielka litera i cyfra.
Nie umiem się zalogować. Co mam robić?
- Proszę się upewnić czy dobrze został wpisany login (przesłany na Twój adres e-mail wraz z linkiem aktywacyjnym po rejestracji konta) i hasło. Jeśli hasło nie jest znane należy kliknąć w na panelu logowania „Zapomniałem hasła” a następnie podać adres e-mail podany podczas zakładania konta na platformie.
W przypadku dalszych problemów prosimy o maila na adres kontakt@upspecjal.pl
Podczas logowania wyskakuje komunikat „Błędny login lub hasło”
- Należy w pierwszej kolejności upewnić się czy nie jest wciśnięty klawisz Caps Lock. Jeśli to nie skutkuje proszę się upewnić czy konto zostało aktywowane (tzn. czy po wypełnieniu formularza rejestracyjnego kliknąłeś link aktywacyjny wysłany na Twój adres e-mail). Jeśli konto zostało aktywowane a problem się powtarza proszę wpisać login i skorzystać z opcji „Nie pamiętam hasła”. Jeśli żadna opcja nie pomoże prosimy o maila na adres kontakt@upspecjal.pl
Z kim mogę się skontaktować w przypadku problemów?
- W przypadku problemów prosimy o maila na adres kontakt@upspecjal.pl
Zaliczyłem kurs a mimo to nadal wyświetla się on jako niezaliczony. Co robić?
- W pierwszej kolejności upewnij się czy zaliczyłeś wszystkie części kursu. Można to sprawdzić w zakładce „Moje szkolenia”.
Klikamy ikonkę uruchom, pokazują się elementy przy module (kursie) którego dotyczy pytanie. Klikamy ikonkę play przy statusie niezaliczony. Pokazuje się panel danego elementu, na którym widać postępy elementów.
Jeśli zostały zaliczone wszystkie elementy modułu a nadal widnieje on jako niezliczony prosimy o informację na adres kontakt@upspecjal.pl
Co mam zrobić jeśli nie mam dostępu do swojego adresu e-mail, który podałem podczas rejestracji/zakładania konta?
- Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem kontakt@upspecjal.pl podając swoje imię, nazwisko, PESEL, nr tel., oraz nowy adres e-mail do którego masz dostęp – zweryfikujemy Twoje dane dzwoniąc do Ciebie i dokonamy zmiany adresu. Od tej pory wszystkie wiadomości z platformy będą trafiały na Twój nowy adres.
Nie otrzymałem maila z loginem, co robić?
- Login powinien przyjść razem z likiem aktywacyjnym na adres mailowy wskazany w formularzu rejestracyjnym. Jeśli nie otrzymałeś tego maila wysłanego z adresu kontakt@upspecjal.pl proszę w pierwszej kolejności sprawdzić czy nie trafił on do folderu SPAM Twojej poczty. Jeśli się nie znajdzie prosimy o maila na adres kontakt@upspecjal.pl